ODA – Oplevelsesudvikling i Danske Attraktioner

ODA var et 4-årigt kompetenceudviklingsprojekt iværksat af Attraktionernes Udviklingsfond.

Målet var gode oplevelser gennem kompetenceudvikling. Midlet var kurser, studieture og netværk.

38 attraktioner, store som små, fordelt i hele landet samarbejdede i fire år om alle aspekter inden for oplevelsesudvikling.

Tourcom bidrog med nyhedsbreve, brochurer, nyhedstekster samt bogproduktioner.


img

Oplevelser i udvikling – Udvikling i oplevelser

Hvordan skaber man gode oplevelser? Bogen samler teoretisk viden og praktisk erfaring i disciplinen oplevelsesudvikling.

Download pdf

img

Fundraising for attraktioner

En håndbog med gode råd og vejledning i, hvordan en attraktion griber fundraising og sponsorering an.

img

ABS – Attraktionernes Betydning for Samfundet

En introduktion til en ny beregningsmodel, der kan synliggøre attraktioner- nes samfundsmæssige betydning. Kunde: Attraktionernes Udviklingsfond.

ODA brochurer

ODA brochurer

Produktion af ‘reklamevideo’ for ODA-værktøjer